Tuesday 13 December 2011

Jangan leka lagi emaann !!

Salam semua ! ahaa.. da lame jgk tak update belog ek ? based on my title , memang ade kne mngena sangat sangat nk citer dgn korgg ! hmmm... :(

Camni , ari nie adalah hari membagi result.. aku punyer result bleyh dkatekan , drop jugak laa.. sem lepas, xdelaa drop, menaik mendadak lak ! yg wat aku rse lagi down, biler dak class aku ade 16 orang dapat distinction ! adeeehh .. gedebush !!ape nk jadi dgn aku nie.. ni msti sbb slalu sgt memaen dlm class un ? org blaja , aku wat lap ( tido zzZZ ) haha.. nie laa d namekn , padan muke aku ! errkkk.. 
....................................................
 
So , now onwards , aku memang lebih focus and struggle ! jgn jadi mat jenin lag ye emaann ! korang korang , engt engt kn laa aku jgk erk ? hee.. oke laahh.. c uolls next tyme yaww :D

No comments:

Post a Comment