Friday 30 December 2011

Bakat akuu ;D

Wehaaa ! semester break dah semakin berlalu peg.. cm biase , jad babysitter kt umah dgn melayan kerenah shiraah, akim and dikna :)
Kadang kadang , memasak tnpa d'guide oleh mak pong best gak ! maen lebur je ape aku nk msak.. hehe.. anyway,ari nie, aku ade wat sesuatu yg pelik . Hahaha. 
Actually sebenarnye,aku dlu nk jadi makeup artist . teringinn sgtt !Tapi ape kan daya, tecampak lak ke alam kejururawatan neyh ,, Uwaaa ...

Dipendekkan cerite,, tibe tibe aku dpt ilham . (dtg dri langit ) hehe ..aku pong slow talk dgn dikna , my kazen yg brusia 7 taonn nie . ''Dikna, nk maen make up make up tak ? nt kaksu make up jd cntik cm Adira yg nyayni lagu Ombak Rindu tuhh.. NK ??? '' Ahaa.. my victims ! then, dye pon jwb ''Nk!!'' 
Ahah!! aku pon ape lag , dgn excited nye, readykn dikna :) mule mule , pakaikn dye cntik cnttik. Jgn membazir ! just amek je bju dye yg tegantung tuh,pakai !done ! HAHA . 
Next , aku pong start make up kn dye. Bukan ape, aku tak nak sia sia kan bakat yg aku ade nie.. ** 

....................................................
After 15 minutes , aku pon dah siap makeup kn dye ! yeeaayy ! and result nye, sgtt laa perfect ! Nk jd judges tak berbayar tak ? Moh tgk same same hasil nye....... :D
Macam Adira kan ? haha. oke laa tuh ek ? Tu je yang aku dpt snap gune HP yg xseberape tuh :)
so, sape sape yg nk gunekan khidmat service aku,utk candle light dinner ke, convo ke, bleyh laa PM aku kt FB yerk ? ahaha.. berangan jep !! salamm uuoollsss  :D

No comments:

Post a Comment