Monday 26 December 2011

'' 12 ''

Bulan 12 nie memang lah d'namekan bulan org kenduri. kan ? tak kesah la, tunang ke, kawen ke , mesti ade je majlis yg nk dbuat.. so , nak djadikan al kesah , aku penah attend 3 kenduri skali dlm sehari ! peh wa ckp lu, memg bloated laa perot kan ? haha . 

Seronok jugak g knduri kan ? dpt mkn free, tgk pengantin cntek cntek . Adehh, biler lahh time aku lak kan ? hek3 ( berangan jep ! )

Dalam sibuk sibuk kenduri tuh, aku sempat g amek gmbo . cm bese lah , hobi.. HAha ..
 

Lepas habes je mkn and tgk pengantin , aku pn singgah laa kt Giant senawang , yg depan umah aku tu jek.. sume org pndg aku. pelik gak nye, haha. ntah ler , no komen :)
Paling tak leyh lupe, ade tok imam taman aku tu tye, bila lag tehah nk kawen ? seri dah ade tu ! adooiii.. cm kelakar jek dga ! haha.. pape pn , stdy mstilah d habes kan dgn cemerlang !! doakn taw ! :)

No comments:

Post a Comment