Saturday 31 December 2011

GoodBye 2011 , HyeHye 2012



                                Tertutup sudah buku untuk tahun 2011 neyh :)
aku dah semakin dewasa , cecehh.. tapi btul what.. aku dah nk smpai sweet21 ! eeuuww.. takot nye laaa.. dah ade tggungjwb thdp parents, dah nk final , dah nk jad staffnurse,dah nk jad maksu yg boleyh blnje anak2 buah, sumenye DAH laa ! hahaha.. aku bukan ape..byk sggt kenangan yg aku tak bleyh lupe utk tahun nie.. macam macam. But, its too private to me story in this belog :) bukan xmao share, tp, rase2nye, ade jugak yg stalker belog nie un ? hah. catch u dear ! hehh.. tapi xpelaa,,xkesah..bacelaaaa... >,^

Anyway, aku ade target and aim sndri..All about my life. my super duper precious life ! aku tak nak sia sia kan lag hdup aku. aku memg nk achive sume target and wishlist aku within 2012 neyh nt ! tak kesah ape org nk ckp, caci, maki, yg pnting, aku ada Dia utk tempat aku mngadu.. InsyaAllah... 


Ape yg pernah tjd dlm 2011, aku harap sgtt dpt dlupekan.. memg perit dan sakit, tap, aku akn cube kuatkan dri aku even aku tau aku tak ckup tabah utk sume tuh. Ya Tuhan, beri aku kekuatan...InsyaAllah...
Aku akan mulekan tahun baru nie, dgn buku lembaran baru dan coretkan lembaran tuh dgn warna warni sebuah kehidupan.. tak nak nakal nakal lag. tak nak maen maen lag. tak nak sakitkn hati sape sape lag. I'm promise ! huhhh.. :')
Semoga, tahun 2012 nie mnjadi tahun yg amat bermakna buat aku . Meanwhile, menjadikan aku seorg yg brguna dan sentiasa dpndang dMata Allah .. Moga niatku, istiqamah aku utk menjadi yg lebeh baek dri hari ini, akn berjalan dgn lancar..Amin yaa Rabbal Alaaminn..
...........................................

Bagaimana kau merasa bangga
Akan dunia yang sementara
Bagaimanakah bila semua hilang dan pergi
Meninggalkan dirimu

Bagaimanakah bila saatnya
Waktu terhenti tak kau sadari
Masikah ada jalan bagimu untuk kembali
Mengulangkan masa lalu

Dunia dipenuhi dengan hiasan
Semua dan segala yang ada akan
Kembali padaNya

Bila waktu tlah memanggil
Teman sejati hanyalah amal
Bila waktu telah terhenti
Teman sejati tingallah sepi



SALAM TAHUN BARU SEMUA ! C UOLLS AGAIN :D
tata !!

No comments:

Post a Comment